DAY 15// WHAT YOU WOULD FIND IN MY BAG

Jag har alltid väska med mig. Tygkasse, axelväska, mindre väska, ryggsäck ja vad det nu behövs. Jag har typ 7 tygkassar som jag använder och jag får tydligen inte skaffa fler..
Men ja. Detta skulle ni hitta i min väska/tygkasse/ryggsäck:
1. Läppsyl - Alltid med!
2. Sotarmössa - Bra att ha med och gör så att nycklarna inte skramlar haha.
3. Nycklar.
4. Plånbok.
5. Pennor.
6. Hörlurar av olika slag.
7. Plektrum - Om jag inte har det i Iphone-skalet.
8. Handsprit.
9. Diverse papper som anses viktiga.
10. Gymhandskar+lås+gymkort - Iallafall om jag har axelväskan, så jag vet var jag har dem.
-
INTRESSANT VA!?!?!?!?!?!? Jag vet att jag intresserar er.

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vart är väskan ifrån? helt sjukt snygg.

2012-05-13 @ 11:01:10
URL: http://jaaap.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0