DAY 12//WHAT MAKES YOU DIFFERENT FROM EVERYONE ELSE


Ja till och börja med så kan jag nog säga att jag har en speciellt stil att klä mig, ser inte ut som de brudar i min ålder brukar göra. Jag anser mig också ha en annorlunda syn at se på olika saker och jag tänker på mer än vad som händer närmaste helgen. Jag är stolt fjollträskare för den delen också, mycket stolt.
Sen att jag ligger inne med Fagerstas snyggaste hårfärg just nu är ju också ett sätt att se på saken haha.
-
Nej men jag tycker fan att jag sticker ut ur mängden, iallafall här i Fagersta/Norberg/whatevershit. På de flesta sätt. Jävligt skönt. Varför ska man vara en i mängden för? Hipster yeye. (Till och med min engelskalärare ser mig som "hipster" eheheh..)
-
Och för att jag är grym. Fuck jantelagen, MORSSSSSS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0