23.18//AGNES BA CHILLAR I MIN LOGG

Några saker min hjärtevän och granne lagt upp i min logg de senaste veckorna. Hon tycker att hon tänker på mig när hon ser dem. Och ugglan behöver jag inte ens förklara hihi, älskar ugglor åh.
Den sista, videon, är bara to die for. YUMMY YUMMY YUMMY I GOT LOVE IN MY TUMMY! (Att den är med i reklamen för KInderMaxi gör det bara ännu bättre) Agnes känner mig så väl haha.
-
Idag har jag haft tre prov (Lyckats med två.), blåst bort, lyssnat på trevliga musikanter, fikat och tränat med Sofie.  Känner så förbannat branu, måste komma igång med träningen igen. På påsklovet var ju jag fan igång hur mycket som hellst, vafan hände haha?
Aja, nu ska jag mysa med kissen, hejpa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0