22.52//STEKKKKKKKISSE

Tjenne. Livet leker hyfsat bra (Förutom nationella i matte jag hade idag, helvete vad det gick dåligt.) och solen skiner. Jag har legat ute i två-tre timmaroch solat, OCH FÅTT RAND!! Tycker jag iallafall. Ingen annan kommer märka det but still. A little step for gingers, but a huge step for Mimmi Bergström.
Min kissemiss stekte med mig också, söt som socker. Använde jag just den termen? Ja tydligen. Extrema fall.
-
Sen efter det så drog jag en vända med Agnes och kom hem till en kväll md ESC. Jag tror aldrig att jag sett något pinsammare förut. En svettig pizzabagaresom rappar om euro, strippor till höger och vänster och små gummor (som dock vann mitt hjärta, åh). En tjej även sjöng om Facebook och hur hon ville ha cybersex. Hm. Världen spårar av denna jävla community, sa hon som nyss loggade in själv.
-
Nu ska jag kolla på Vänner ochsörja europas brist på musik. Imorgon kommer jag vara nervös. Sjukt nervös.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0