21.23//WOOP-DA-WOOP

Första skoldagen för denna vecka. Kör, engelska nationella, lite naturkunskap men främst stek i det härliga vädret. Jag tror att jag bränt mig på minst fyra ställen men skiter i det. SÅ jävla härligt, 20 grader tack och bock.
Hoppas på bra väder imorgon och ignorerar att det tydligen ska snöa på fredag.
Fin röd tjej med orange hår. Mycket fin.
var ute och gick med Agnes såhär på kvällen också, lika skönt som vanligt, men måste se till att ta mig till Arena snart. Har inte varit där på länge och det gör ont i mig när jag tänker på det. Men ska dit imorgon på Sh'bam (Oh my) och se hur det känns. Äckligt nervös för mina knän. PEPP!
-
Fick min ryggsäck idag också, kär i den.
Min fanboi (Jag jag har en fanboi!) sa nyss "Kom och sov i mitt garage". Hm. HAHA.
Jag börjar förstå hur man spelar på hästar.
Jag har engelska nationella imorgon. 8.40 Uppsats. Längtar, eller?
Nu ska jag duscha.
Okej? Hej!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0