19.03//SCREAMING OUT FOR MORE

Chillar igenom de sista ovärda skoldagarna som återstår, 9 dag
ar kvar till officiell sommar. Det känns knappt som att det är på riktigt, but yeah it is. Hela sommaren kommer bestå av jobb på cafet (CASHFLOW) och sen saker som P&L och Göteborg. Hur fan ska jag hinna göra saker utöver det haha? Herregud.
-
Idag var jag på Arena och slet skiten ur mina lår och mage, så jävla cp-gött! (Jag börjar låta som en jävla feeling good-person nu, så därför kommer detta för att jämna ut lite: FML TPL HATAR ALLT. Så. Balans.) och nu ska jag käka och sen fokusera helt på de två sista uppgifterna i skolan. Nu kör vi , hurtiga jävel!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0