18.37//FRIDAY IS MY SECOND FAVORITE F-WORD

Men inte denna fredag kanske.
JAG ORKAR INTE MÅ DÅLIGT........................ Äckelpollen. Om det nu ÄR pollen. I don't know.
Jag mår bajs och är totalsliten. Mitt balanssinne är också dåligt, jag svajar mer än vanlig alltså. Sa lär bli en kväll med hallonmos, hockey och min säng. Fredag vare ja.. Hoppas ni andra där ute har det trevligare än vad jag har, onyktert dansandes genom majnatten. Typ så ja. Imorgon vankas det därimot fäzt (OH KOOL!) så hoppas jag mår bättre då.
-
Idag hittade jag även en fin och stor skjorta på Röda Korset för 10 riksdaler. Not bad. Ska dega mig igenom denna fredag i den hade jag tänkt. Nu ska jag måla naglarna och kolla på Vänner.

-
Hittade lösningen på mitt trista liv: Tumblr och 9GAG. Hejpa-

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0