13.55//FANBOI ARTON ÅR!




Japp, igår fyllde lilla Crisse 18 år så jag och Agnes åkte hem till honom och firade honom men folk från gamla tider och helt nya människor. Jag tror inte jag satt stilla någon gång under kvällen, jag gick mest runt och var översocial med alla. Det slutade med att jag blev som festens välkomstkommitté och pratkvarn. Fuck yeah I'm fabulous. Åkte lite rullstol och chillade med livet sådär.
Efter flera händeser av olika slag så sov jag hos Crisse på en obekväm säng och efter en filosofisk "dagen efter"- frulle med sköna grabbar så tog jag bussen hem. Bra lördag.
Hoppas du hade en bra dag fanboi!!!
-
Här ovan får ni se blandade bilder från kvällen från Facebook. Lite Sofie-bilder, lite Gry-bilder och en från mig.
Nu ska jag äta godis och chilla. (Remind me to inte dricka when you're krassling nexta gång.)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0