00.44//WOOP DE WOOP EEEEEEH

Har fan haft en jälla' fet långhelg. Igår drog jag till Tove och vi chilalde järnet, snackade om allt och inget och käkade pizza klockan 2 på natten. Vi vakande vid halv tolv, promenixade lite sen drog jag vidare.
Hängde lite med Fredrik och kollade på reprisen av "Kniven mot strupen" Fagersta edition. OMG orkar inte ens uttala mig. Vi suger helt enkelt.
-
Denna kväll har vi skänk åt spontanitetens mening (ehe poet). Jag, Agnes, Sofie, Gustav, Louise, Magnus och Joel var först hos Joel och badade i hans jaccuzi när vi får den briljanta idén: Donken-käk. Så vi packade ihop oss och tog två bilar till Västerås. Fan va bra mina vänner är, måste twittra hashtag lycklig tjej.
-
Nu ligger jag här ensam. Och om man trodde att donken-käk inte räckte så då trodde man fel. Ligger just nu och käkar Kinder Maxi, bara för att jag kan. I hopp om att fettet mirakulöst skulle sätta sig på de rätta ställena som hyllan ligger jag här och förbereder mig mentalt för årets första jobbdag imorgon.
Sen äre måndag igen. Och jag kommer få skratta i skolan. Idioti överallt. PUSS GODNATT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0