20.53//FROM THE KITCHEN (JAG ÄR PÅ MIN RÄTTA PLATS)

Känner mig så duktig framför kameran idag. Oerhört fotogenisk. Liksom, bild 1 försöker jag göra en sån där "jag har hår i hela ansiktet men snygg ändå"-pose som verkar var extremt poppis nowadays (Och som ni ser, INGEN HIT). Bild 2 tog precis innan en gäspning. Galet söt.
-
Träningen var helt okej, spinning blir mer och mer tilltalande. Att jag sen fick hoppa i duschen och köra i färginpackning i mitt hår gjorde saken ännu bättre. Och enda sen jag kom hem så har jag försökt göra mitt bästa för att plugga, det gick så långt att jag till och med flyttade ut ur mitt rum (Jag sitter i mitt kök som ni kanske inte ser) men blev det nå mycket plugg? Nja nej. En halv sidan historia sofar. Känner mig duktigt..
Blir nog en tidig kväll idag, trött som fan. Och hungrig. Fast jag är alltid hungrig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0