19.31//CHILLA

Tumblr_lofofe25pq1qmlkrvo1_500_large
Nu var det Denices tur att be mig blogga. Hm. De verkar tydligen gillamin blogg, PÅ RIKTIGT. Va fint.
-
Jaaaaaaa, och nu då? Ligger slängd på sängen, äckel-Wipeout på TV och snart drar jag. Ska bort till grannen på Svedjevägen för att fullborda mitt mål: Se alla tre LOTR-filmerna.
Alla har sagt (Och säger) att man bara MÅSTE se dem, annars lever man inte. Jag har dock klarat mig ganska bra i sisodär 16 år, men efter ett tag var det väl lika bra att börja. De två första är redan avklarade, så nu har vi den sista kvar. Hoppas på att de ska slåss någon gång nu. Orkar inte att det tar 6 timmar för dem att bara GÅ. Nästan bara gå. Men äsch, fina filmer och bra. Gimli är bäst,just sayin.
-
Packar ner chipspåsen (Fick största carvingen på chips, inte ätit på månader. Transfetter<3) och går bort mot MaAAAAaaagnus, MAY THE FORCE BE WITH YOU!
-
Eh, waiiit. Fel avslutningsfras, Starwars ftw. Pinsamt EHEHHEHE.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0