17.14//SKATERGÖRL HEHE

Okej spelliste-inlägget gav inte så mycket. Åh hemskt liv.. Ehe ne.
Iallafall så har jag åkt skejtbåard idag. På en sträcka på typ fem meter but still. OCH i creepers. Mycket viktigt, jag har aldrig vågat förut. Jag missade bussen hem också på grund av det, så tvingade Måns kvar för att hålla mig sällskap. Aa. Typ det jag gjort idag. Jag gör fan inget vettigt i skolan längre och jag bryr mig faktiskt inte.
Måste. Ha lov.
-
Jag fick mitt paket idag med min tröja och min väst, helt KÄR. Speciellt i västen, fransig och fin.
Jag sticker sen till Arena och kör Bodypump, saknat det så oerhört medans jag låg i magkrämpor men nu känner jag mig mindre pepp. Kanske vädret.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0