13.05//VARDAGSLYX

6785452792_18dd9a674c_z_large
Godmorgon. Hur mår ni denna söndag?
Jag mår bra, inga spår av ångest som förra söndagen. Igår kollade vi på Mellon hos Muffa, och blandade det med popcorn och annat gott. Att Robin sen fick agera mänsklig popcorndammsugare är ju en annan sak. Rullade hem vid tolv med Sofie och sen så sov hon här. Vaknade och kände ett craving efter våfflor - Said and done, våfflor gjorde vi. Ni kan ju tänka er att det inte sågut såhär^men nästan, oerhört nära. Ehe. Jag kan inte laga våfflor.
-
Idag ska jag iallafall träna. Tror jag. Jag måste hitta min cykelnyckel, jag orkar inte gå idag. Jag har även förbannat ont i axeln/nacken och brände handen på våffeljärnet (Som sagt, jag kan inte laga våfflor.) så idag är jag lite handikappad. Nu ska jag leta låtar till morgondagen, vet inte varför jag känner en liten klump i magen för det. Eller jo det gör jag ju egentligen, men ja. BOOSTBOOSTBOOST nu Mimmi, det behöver du!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0