12.47//GRATTIS MAMMA, DET FINNS INGEN SOM DU.

Gårdagen blev lyckad på sina plan och lite kaotisk på andra plan. Vanliga järngänget och andra tillskott+vidriga cider och metalmusik. Som en vanlig fest. Tycker om mina vänner.
-
Efter mycket om och men (och gående) så hamnade jag tillslut hemma i min säng. Klockan måste varit runt bara barnet tror jag. Var för tagen av kvällen för att bry mig. Somnade vid fyra efter att min mobil totalladdat ur och jag likaså. Tack och godnatt.
Idag fyller min lilla mamma år, och eftersom jag är världens sämsta dotter så har jag varken köpt present eller kommit med frukost på sängen. Skäms en aning, men jag fick dammsuga istället. Snart kommer släkten så ska väl ta på mig något annat än sovlinne och zebrisarna. Höres när vi höres!
-
Funderar på att göra en ny header. Eftersom det är den enda redigeringsmetoden jag behärskar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0