12.09//BORED AND BITTERFITTIG-MODE IS ON

Top / Black Milk, Vintage Levi's, Vintage Dr. Martens
Dag tre i total isolering. Jag vet inte hur länge jag legat och glott på samma takplankor och tv-shopsprogram. Jag vet inte heller hur världen utanför har förändrats sen jag sjönk in i denna tragiska sjukdom. Jag vet inte hur länge jag kommer överleva
-
OKEJ så hemskt är det faktiskt inte. Jag är så gott som frisk, bara extremt hungrig (fortfarande) och EXTREMTEXTREMT uttråkad. Jag har till och med väntat med att städa upp mitt rum och mig själv, så tråkigt har jag. Jag kan nu alla reklamer utantill och jag har även suttit och kollat på fucking BigBrother hela dagen. Hör ni hur tråkigt jag har!? Saknar mina eäsälvare. Och så är det kul att veta att det inte är någon idé att röra sig till skolan imorgon då vi inte har några lektioner. ÅH.
-
Okej jag vet att det finns det som har det mycket värre än mig, svält och hela faderullan. MEN nu finns det ju också de som klagar över att deras Iphone 4 inte är en 4s och för att deras liv suger på grund av det, så ja. LÅT MIG.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0