22.37//SICKNESS

Okej, det där med att skippa febern like a boss gick väl sådär. Inatt fick jag värsta feberattacken och hosta, usch fyfan. Dock mådde jag bra på morgonen, men det gjorde väl bara jag. Spärrade in den mindre grabben medans jag drog på stan med min Malin. Köpte nödvändigheter inför P&L, fikade i Humlan, dog inne på världens underbaraste affär där jag även hittade en jacka och sen tog jag tunnelbanan hem. Hon är så bäst, varför bor jag inte i Stockholm för? Ja säg det.
-
Annars då? Jovars. Halsen jävlas med mig men that's about it. Har fått agera frivillig sjuksyster här också, stackars liten som är sjukare än mig. Just nu sover han iallafall, men jag då? Verkar vara "dissa-Mimmi-på-facebook"-kväll. Ehe. Tur att man har tumblr.
Oh right, har klippt av mig mitt hår också. I Love it.
-
Imorgon åker jag hem.
Det suger.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0