00.43//I'M GETTING OLDER

Ni ska bara veta vilken åskådare jag varit idag. Först balen (Alla var så sjukt fina, vill också gå på bal......), sen skynda till högstadiets avslutningsgala (Fuck va gammal jag känner mig) och sen fick vi se två platta fanskap grilla falukorv över en grill på eskiln. Sen efter lite vandring med Agnes och Sofie samt ångestframkallande samtal om framtiden så sitter jag nu återigen i mitt stökiga rum. I min obäddade säng. Eller ja, snarare snebäddade säng, madrassenär dit och kuddarna är dit. Tjockar i mig varma mackor-chips ochdricker juice också, värsta LCHF-KUNGEN HÄR!!!! Eller?
Nu skajag rediagera de amatörmässigt tagna balbilderna, återkommer inom kort.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0