22.32//GO TELL ALL YOUR FRIENDTHAT THIS IS THE END (STRESSAD SJUKLING SOM LÅTER SOM EN JUNKIE)

 
Hej på er. Det enda jag gör här i dagarna är antingen jobba eller sova samt hostar under hela perioden. Jag har märkt att varenda jävel som var på P&L ligger eller har legat sjuka i samma åkommor som mig. "Festivalsjukan", låter som en könssjukdom ehehhe. Jag har fortfarande inte repat mig än vilket suger dase för på lördag drar jag ju till Götet och spelar musik i en vecka i sträck (LÄNGTAR.) och då är det inte kul att hosta. 
-
Så ja, inget intressant händer nu i mitt liv. Eller det händer massor, har ingen tid att skriva egentligen. Jag serverar kaffeoch fika, sopar och stirrar in i väggen 8 timmar om dagen. Jag har åkt till Avesta två gånger efter jobbet redan den här veckan varav en idag då jag träffade Denice som jag saknat ihjäl. 
Imorgon blir det att packa och umgås med Agnes och sen fredag så står det Fredrik. Snacka om at tman skaträffa alla när man väl kan, jag ska fan skaffa mig en filofax och börja dricka kaffe så jag hinner med allt (lol vuxen nu?)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0