22.01//BRIANSTORM

Hittade en mapp i min egobilders-mapp (mapp-ception hehe, nej fan den var dålig..) som bara innehöll bilder från att jag var brunett. Måste säga att mitt öga är ganska coolt, och att jag sörjer att jag inte använder min BD-tröja lika mycket längre. 
Tidig April 2011.
-
Annars då? Jodå, jobbdagen flög förbi med AG vid min sida som var så dutti så. Väl hemma så gick vi runt hela Fagersta, köpte hårfärg, käkade veggopizza (Oh right, jag är inne på den banan nu också.) på Lastella och nu håller vi på att färga mitt hår. Lite oroväckande var det när färgen till en början var rosa...
Vi får väl se hur det blir, och om det skiter sig så kan jag ju alltid gå tillbaka till brunett haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0