19.34//BLAAAHRG

Okej, mår ganska dåligt efter första jobbdagen för veckan. Så med noll kraft och humör så lägger jag mig och äter jordgubbar och dricker fanta (mamma fattade att jag ahde haft en dålig dag, gulle).
Såhär när man jobbat på ett café ett tag så börjar jag kännanågra små irritationsmoment inom det:
  • När barn petar på fikat. 
  • När folk ändrar sig mitt i en beställning så man måste ändra summan (vilket jag inte kan än).
  • Folk som först ska betala kontant men bestämmer sig för att ta kortet istället när man redan slagit på kontant.
  • Flugor. 
  • Barn som springer runt.
  • Barn som stirrar.
  • Barn överlag.
Ja jag är LITE bitter idag. Har egentligen ingen anledning att vara det, jag har ändå ett jobb och ja jag tjänar bra men FAN ibland blir jag bara trött. Ett stort plus dock att jag fick en radio idag! Oh my om P3 kommer rädda mig resten av tiden.
-
Gjorde även en ny spellista idag. Stort steg (haha).  

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0