18.49//ANDAS

Med trött kropp och ett dygn av förkylning och feber så börjar jag repa mig. Att sova i ett blött tält är inte en bra idé alls (dock att se kent i regnet var totalt värt det). Lever på minnena från veckan och ska snart ut och möta Sofie som kom hem från Spanien idag. Hennes reskamrat och min underbara granne Agnes kom hit också för den delen och gav mig fina presenter i form av Iphoneskaloch trosor, bästa tjejerna någonsin de där två. 
Tagga fotboll ikväll, fast jag inte hejar på något av lagen. Är fullt upptagen med att avgöra vilket lag som passar bäst i Hollywood. Hehe. 
Lever i min kent-tröja också. KOmmerbli jobbigt att inte få ha den på jobbet imorgon. Japp, jag ska upp och jobba imorgon och helaveckan frammåt, sen Göteborg efter det så mycket tid försvinner. Ska göra mitt bästa att träffa mina vänner och pojkvän så gott det går, om jag nu inte blir sjuk igen vill säga. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0