12.52//I LOVE IT

Och så var jag tillbaka. 
En yberbra vecka på Tjörn med 26 underbara tjejer plus ledare, mycket man kommer ha med sig i från denna vecka. Tågresan som tog år, läskiga med passagerare, en söt Alex som hämtade mig och en gullig Julia att dela rum med. Och tydligen har jag även lärt mig spela lite trummor, woopwoop! Fan va vi är grymma. 
Har fotat extremt dåligt med här har ni lite från veckan taget ut mobilperspektiv;
En till Mimi B på stege.
Serengeti-spelning/workshop.
KOSSA<3<3<3<3
Jag och min nya kompis. Han är lite stel men ytterst trevlig.
Blåsig bild på Alex och Alva när vi var i Skärhamn.
Maskerad! Tema K och jag ansåg det som att jag skulle vara Knasig. 
Som sagt, Tema K. (Nadia och Mimi)
En av veckans bästa bild, Tyrannosaurus Alex.
Bästa tjejerna.
Och så hela ligan. Go' mossa. 
-
Nu ska jag packa upp, hejs. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0