23.42//BITCH SHUT UP! MY FAVORITE SONG IS ON

Typ som första bilden känner jag mig. Vet inte hur jag ska vidareförklara det men det kanske är det som är meningen. Typ som bild två vill jag se ut. TYP. Eftersom tumblr är mitt liv nuförtiden, så hittar jag massa bilder på random alternativa tjejer. Denna brud var dösnygg, åh jag vill ha cheeks. Eller septum. Eller lockigt hår. Eller blått hår. ÅHHÅHÅÅÅ
-
Nej, för feg och för ickemyndig för sådanda saker, mhm. Blir att slänga i rödfärg i håret på lördag och fixa tragusstaven på samma gång, ganska dags hehe. Har haft panik när hörlurarana inte får plats i örat på grund av en liiiiten silverstav, fu.
Men först imorgon och då ska jag träffa Gryyyyyy, finally hihi.
Nu skajag fortsätta dregla, hejhopp!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0