23.20//BLAJTEXT UTAN MENING, FÖRVARNAR LITE OCH SÅ.


Jag kan inte sova.
Ligger i sängen med en tung kropp men en fartfylld hjärna, och samtidigt så är jag inte trött. Har glott på Fucking Åmål hela kvällen, den filmen är så underbart bra. Känns som att jag nu kommer ha en stark BD-period framför mig och det gillar vi. Känns som att jag vill klippa av mitt hår,kommer nog göra det i höst. Eller någe. Jag tänker för mycket tycker jag. Det tycker Agnes också. Fan, egentligen så är min blogg bara fylld av allt blaj som jag har i huvudet men i en mer ren och softisikerad form. Jag är inte såhär stel som jag låter när jag skriver, det bara är så att jag inte kan skriva typiska fjorretexter med missbruk av utropstecken och pussgubbar. Okej, inte för att jag VILL det heller. Nu jävlar går det av bara farten, tror inte jag hinner andas innan jag skriver en ny mening som återingen inte fyller något speciell mening. En mening utan mening, haha. Tagga skolan imorgon eller nått. Nej.
Jag är en hemsk människa. Men jag är iallafall inte hemskt normal. Det hjälper lite.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0