23.10//YOU'LL FIND ME AT THE BOTTOM OF THE PAGE

Skolan flöt på, som alla andra dagar. Slappare får man ju leta efter egentligen, men mitt eget val. Kul har vi iallafallför det mesta. Efter skolan så drog jag med mig en Denice till Fagtown för att visa den fina och levande stad som jag bor i. Inte för att vi var ute så mycket, but still. Vi skrattade, pratade, stalkade och hade det hur bra som hellst! Tycker så himla mycket om den där Denice. Trots att hon gillar pojkband.
-
Nu går jag och lägger mig, vanligvis brukar jag somna mitt på dagen men eftersom jag inte gjort det idag så är jag dötrött nu. Tagga onsdag, träffa Gustav och prova dansträning med Agnes. Vill bara träna nu, ojojoj.
Ska nog även bli några centimeter högre imorgon och springa runt. Hm.
Godnatt på era maskätare, vi höres och synes.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0