22.32//IBLAND NÄR MAN TAR TAG I SAKER BLIR DET BRA.

Hej på er. Ett fett leende^ ligge rjag inne med idag, var och pumpade på gymmet för första gången på ett bra tag. AJAJ, men nu blire ändring på det. Så skönt att få återigen se Arena. Mitt andra hem typ haha.
-
Iallafall, väl hemma så blev jag utdragen av Jakob för att kolla när Nicklas åkte skridskor. Vi var så taggade påatt han skulle vara värdelös och ramla men nej. Killen kunde ju. Tråkigt. Ville känna lite skadeglädje som grädde på moset på denna bra kväll, men man kan ju inte få allt.
Tillslut blev det så jävlakallt så vi rog hem till Nicklas och slet lite. Robin kom dit och ja. De pratade datorer och stream, jag fattade lika mycket som en pingvin förstår beachvolley. Så jag gick hem och förnyade min egomapp på datorn, drack mycekt te och nu ska jag sova.
HEJHEJHEJHEJHEJ

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0