19.47// I KEEEEEP BLEEEEDING, KEEPKEEP BLEEDNING

Med en kopp te sitter jag och blöder ur huvudet. Ganska mycket blöder jag faktiskt, hela håret. Naa kidding, färgar självklart håret. Dock inte med blod, hehe. Nej men, kände att det var på tin att slänga i lite rödfärg igen. Dock ser det ju ut som att någon slagit hål i huvudet på mig. Men men blir säkert aoesbraoe, eller ja. Det SKA bli det. Jag orkar fan inte att ha skrikröd utväxt (stolt blond, eller inte) och mörkröd i längderna som de tidigare färgningarna resulterat i, men det blir nog bra. Morsan kan ju!
Har även en svart färg som ska i, men säger inget mer om det HEHEHEEEEEEEEE
-
Dagen annars idag har varit en dålig dag för mig. Hatar allt och alla idag, utom du och ni och du. Aa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0