18.48//KÖR PÅ EN ARKIVBILD OCH SÄTTER PÅ LITE WINNERBÄCK.

Sliter mig igenom de sista dagarna för det här jullovet. Chillat lite med Sofie, kollat fotboll med gänget på O'Learys och sen en skitskön och behövd promenad med Alice som jag saknat så in i helvete. Helt okej söndag, helt okej.
Annars då? Jo. Jag drar mig igenom de sista dagarna som sagt, och på tisdag sitter jag där på buss 500 igen. Känns.. Jodå. Det har varit en välbehövt lov, mer behöver jag inte säga. Ett väldigt bra lov också för den delen även om mitt dygn är totalt snevänt och jag inte mått som en prins hela tiden. Aja, back to old routines now. Ska fan sova vid elva. Tolv senast. Vi får se hur det går.
-
Nu tar jag mig upp till mitt rum och tankar lite Harry Potter, tumblar runt lite och chillar lite till. Höres när vi höres folks.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0