17.46//SÖNDAG

Nyhemkommen från Västerås efter att ha varit där med Sofie och hennes familj. Studiebidraget var det bara att tacka för dessa två dagar och så var man hyfsat fattig igen. Menmen, min garderob blev större. Kanske visar senare vad jag införskaffat. Mycket bra dag!
-Tumblr_lwkh1anvrx1qdwcp0o1_500_large
Just nu går musik på högsta och jag packar lite inför morgondagen - Filuftsdag. I SKIDBACKEN. Jag, Mimmi Bergström, ska alltså åka snowboard imorgon. Jag känner den panikartade ångesten komma närmare..
Jag har what so ever aldrig stått på en snowboard förut och skidor har jag åkt en gång och det var sista gången. Jag vill kunna åka, men vägen dit känns jävligt långoch fylld med smärta haha..
Kommer ge min klass ett gott skratt.
OCH jag får en anledning till att ha underställ. JAG ÄLSKAR UNDERSTÄLL! Finns inget bättre.
-
Så nu blir det att lägga fram allt och sen duschen, höres en sista gång innan döden tar mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0