17.24//MOLN KOM I VÄGEN

Första skoldagen resulterade i en sliten tjej som med nöd och näppe pallade trycket. I min fetaste stickade tröja så gick jag igenom de vanliga korridorerna och det tog inte många timmar innan jag tröttnat. Är det såhär det ska vara? Att man ska tröttna på skolan direkt efter att rektorn avslutat sitt tal? Trodde jag inte när jag valde skolan.
Lite illa är det. Mitt tisdagsschema har skakats om lite också, ingen mer sång. Ingen mer sång-Karin. Ny tider och ny lärare. Känns.. Konstigt.
Tog en avslutande fika med mina fina bildbrudar, saknat dem såhär under lovet. Teet smakade dock tuggummi.
-
Såhär på eftermiddagen och resten av kvällen ska jag försöka spendera till att plugga. Eller ja, plugga och plugga, mer researcha. Känns lite jobbigt, lite klump i magen. Men ett löfte är ett löfte och så är det.
Belönar mig med en hårfärgning och lite nytt. Hoppas på det bästa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0