15.32//SLEEPWALKER, AGAIN


Hej på er. Hur har ni det där ute?
Jovars, jag lever. Malin har åkt hem, jag är kvar här och gör inte mycket mer än det. Igår så var jag först och tränade med Sofie, sen bowlade vi med Crisse, Oskar och hans vän Theresa. Jävligt kul var det, och jag kom tvåa! Trodde jag aldrig haha. Har inga bilder från den roliga stunden, men Sofie kanske laddar upp något.
Efter att det åkt hem så slöt vi upp oss med Gustav och Malin och vi gick hem till mig. Allmänt slitna gladdes vi åt Biggest loser (Jag vet, det är fel. Men erkänn, man mår så bra av att kolla på det.)  och sen stekte vi pannkakor i stora högar. Fina vänner jag har, allihopa.
-
Idag då? Jo jag har släpat mig till gymmet, kört ett core-pass (Vilket de märkets att man inte varit på på länge, huuuu.) och sen lite gym på de. Nu sitter jag här tröttare än någonsin och ska undvika att somna. Good luck have fun säger jag bara. Somnade tre inatt så jag kommer nog somna, jävla Harry Potter att vara bra.
Nu ska jag hålla mig vaken med att tanka ner andra delen av sista HP-filmen, hare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0