13.45//LÖRDAG

Hej på er fuckfaces. Hur mår ni en dag som denna?
Jag mår prima, efter en natt med mycket och välbehövd sömn. Det här med fem timmars sömn varje natt varje vecka börjar ta på en. Men nu mår jag bra och jag ja, lördag och så vidare. Gårdagen slutade iallafall hos lite chillhäng på Ringvägen med härliga människor. Lite som vanligt, pratade om religion och förbannades över killar och tjejer. FANIMEJ va jobbiga vi är dessa dagar.
-
Ikväll är det jag som tydligen står för maten och gäster i form av AG och Vendis kommer. Jag ska tydligen laga trerätters idag och vi får väl hoppas att de (Och jag, eftersom jag ska laga maten) överlever. Jag fick ett MVG i hemskunskap dock så det borde inte bli ett problem. Eller ja, det MVG:et fixade jag med hjälp av att läsa av Riggans svar på tvättprovet och bakade lite halvmisslyckade muffins eller nått.
Men innan de kommer så ska jag, som den blivande värd jag är, städa och dona.
Fast jag kommer hamna vid pianot ändå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0