01.49//KINDA OKEY

Hejsan. Lekt med saknade Gry idag, hon är wunderbar. Pratade om allt och inget, känns bra. Sen drog jag hem, eller ja. Fick skjuts hem för att bussfanskapen inte ville gå, så ja. Assnällt att köra hem mig, majgad. Skulle min morsa aldrig göra. Aja, hamnade hemma hos Nicklas tillslut men några goa människor. Lite öl dit och några tatueringar dit, fin kväll. Fick fint sällskap den lilla biten hem och nu ligger jag här. Nykter och mätt som ett svin. Finns inget bättre än mat på natten, åhåhåå. Imorgon taggar vi hårfärgning, därav bilden. Saknar liksom det där RÖDA, och inte det faktum att min näsa ser aa, näsig ut. AJA, imorgon är imorgon och imorgon är egentligen nu.
Så äre, och hon ser ut som en man. Hejp.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0