01.34//SNEEKY BASTARDS

Söt bild från igår som jag hittade bland de andra söta bilderna i min telefon. Juste, jag har knappt sagt något om mitt nyårsfirande? Kort och gott: Folk, vandringar, champagne, högklackat, lite småjobbiga möten, mys, ja. NYÅR. Så. NU kanvi vänta ett år till, jättebra.
Annars då?
Jodå, jag lever. Har druckit upp mitt obligatoriska mjölkpaket och ätit pizza (Som resten av världen verkade göra idag, WTF?) samt städatsom en galning. FÖR IMORGON KOMMER MAAAAAAAALIN! Lätt att jag kommer börja grina när vi ses, det bara blir så med henne. ÅHHÅHÅHÅH
Annars har jag slitvargat mig med Agnes i min säng med Skins. Tog en tripp till Thorsén, inte så livat men helt okej. Vandrade hemåt i slasket och tackar för mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0