22.23//NU HAR JAG GÅTT ÖVER TILL DEN MÖRKA NÖRDSIDAN

Tumblr_lmd3e1ducv1qjik4go1_500_large
Jag har sett Sagan Om Ringen nu. Den första filmen alltså. Och vad tyckte jag? JO jag gillade den faktiskt, trodde inte det om mig själv. Och ja, Gandalf är frän. Känner mig som slowpoke nu haha, men what to do. Mycket bra dag för övrigt!
TELEFONSAMTAL
Så. Avbröts av ett samtal av Malin, min fina Malin som jag snart åker ner till. På måndag för att vara exakt, ska bli så skönt att slippa alla intriger och äckligheter här i fagersta/avesta/norberg/västmanland. "vafan är det för jälla' ställe du lever på egentligen?" -dagens Malin. Och jadu, jag vet faktiskt inte haha.
Nu dör jag på facebook resten avnatten, älskar att ha lov.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0