23.07//LEAVE MY BODY

Det gick åt helvete med pluggandet, kan ju bara tacka och bocka om jag ens får jobb i framtiden. Hann läsa om amerikanska revolutionen tills katten kom och la sig och sov på mina papper. Kände att då var det okej att jag gjorde samma sak, så jag har alltså sovit hela dagen. Jag är alltså onaturligt pigg just nu, kommer inte kunna sova inatt kul och så ja. Längtar till när alarmet ringer imorgon 05.50. Frågan är bara om jag kommer ha sovit något till dess. Juste, Big Brother vare ja. Har knappt haft TV11 på men verkar veta ganska väl vad som händer där ändå TACK FACEBOOK! Eller något. Jag kan ju iallafall låtsas att jag är intresserad.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0