21.22//BLOGGAR MYCKET IDAG TYDLIGEN//STILL ILL

Tog av tovelainen.
-
OM DIG
1. Namn - Mimmi Mikaela Olivia Bergström, trevligt att råkas.
2. Bor - I ett stort hus i centrala fagtown.
3. Syskon - Niklas, 27 år och beter sig som 15.
4. Ålder - Tillåten att köra moppe och dricka redbull menför ung för att dricka lagligt.
5. Född - 31 oktober 1995.
6 Ögonfärg - Svenneblåa.
7. Längd - 165.8cm (extremt viktig .8)
8. Skostorlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Skorpion, men nu är jag tydligen våg. Fuck that, jag är skorpion.
11. Hårfärg - Röttrött med "svarta" toppar.
12. Födelseort - UPPLANDSVÄSBY, betongen fo sho bree.
-
DAGENS..

1. Låt - In the summertime och hederliga Nu kan du få mig så lätt.
2. Saknad - Arena, sängen, en pirrande känsla och mitt drömliv.
3. Kläder - Smutsiga jeans, Ramones-linne, skjorta och mössa på de.
4. Smink - Så lite som möjligt.
5. Underkläder - Lila Gina-BH och ljusblåa Gina-trosor. Största konsumenten på Ginas underklädesavdelning.
6. Mat - Aspudden Thai-To-Go's nummer 6 i en vit friolitlåda. Bästa thai någonsin.
7. Köp - Juice, så jävla pank nu.
8. Göra sen - Glo TV, torka håret, packa upp och sova.
9. Godis - Starbar, fett gott!
10. Pinsammaste - Alltid jag.
-
SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Nej, äter det inte ens så det vore ju onödigt om jag plockade dem.
2. Tycker du om godis - JAAA, choklad är en drog. Fyfan.
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Inte ofta, omjag gör det så kompletterar jag med ett svettigt gympass. Typisk tjejångest.
4. Äter du oftast nyttig mat - Ja.
6. Är du stark - Biff som fan enligt mig själv. I praktiken? Not so much.
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Låren kanske?
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Jadå, ibland så.
10. Ger du mycket komplimanger till andra - Ja, jag gör det så ofta jag kan.
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja. Det är liksom så mycket jag som det kan bli.
12. Du tycker att du själv är smart - Ja, det jag får höra oftast så.
13. Vad är det sämsta hos dig - Jag är en komplicerad människa och jag tänker för mycket. Jag sårar människor genom att hela tiden tänka på att inte göra det. Och juste, mitt självförtroende suger.
14. Vad är det bästa hos dig - Förstående, håller mitt ord. Social och bra i skolan. Sarkasm är min bästa vän.
15. Har du bra självförtroende - Beror på vad det gäller.
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Mycket, räcker det?
17. Tycker du om att vara med killar - Killar är bättre vänner oftast och tar livet som det kommer oftast. Tjejer är så jävla tjatiga ibland.
18. Känner du dina grannar - Nej. vet att de har hundar som gillar att skälla på morgonen iallafall.
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Senila jävel som skrivit listan.
20. Använder du BH varje dag - Jaaaaa, utom när jag är sjuk.
21. Svär du ofta - Vanliga ordval i min vokabulär, ja.
22. Gillar du skolan? - Skolan överlag? ja. Skolan nu? Nej.
23. Har du någon gång skolkat - Ja, badass nummer ett breeeee
24. Spelar du något instrument - Piano, gitarr och motvilligt bas.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Handboll i något år som mindre, annars är/var jag dansare och gymnörd rakt igenom.
27. Har du några tatueringar - Två.
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Ofta.
-
BRUKAR DU...
1. Sova -
5 timmar varje natt, SCORE!
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Snusa - Gjort någon gång, i brist på annat och medför mycket alkohol i kroppen.
4. Dricka - Ja, olaglig och grejer höhöhö
5. Skada dig - Räcker med att jag klantar till det hela tiden.
6. Klä dig i svart - ÄLSKAR
7. Hata folk - Nej, bara få människor.
8. Lita på folk - Borde bli sämre på det...
9. Skada dig med flit - nej, varför ska jag?
10. Drömma mardrömmar - Vadå drömma?
11. Gå i skolan - Japp.
12. Gå i kyrkan - Nej, bara med konfandå oh då. EJ KRISTEN, bara intresserad av religion.
13. Vilja dö - Nej, det löser inge problem.
-
NÄR...
1. Åt du senast - typ runt åtta.
2. Läste du ut en bok senast - HAHA
3. Köpte du något senast - typ 16.35, paniken i halsen i oro av att missa bussen hem.
4. Svor du senast - Orka räkna.
5. Sjöng du senast - Hela tiden.
6. Klagade du senast - Hela tiden.
7. Klantade du dig senast - Hela tiden.
-
HAR DU...
1. För många vänner - Det kan man inte ha.
2. Förföljelsemani - nej.
3. Någon annan psykisk sjukdom - Är allmänt go i huvudet bara.
4. Skadat någon - Tung som fan, slåss ute på gatorna och skiiiit.
5. Färgat håret - En gång i månaden
6. Några piercnings - Tyvärr bara två vanliga hål i öronen+tragusi högra örat, vill ha fler.
7. Några tatueringar - TVVVÅÅÅÅÅÅÅ om ni fan inte fattade det första gången^
8. Egen dator - Jupp
9. Gjort bort dig rejält - Den jobbiga känslan som enkelt kan täckas med: OH GOD WHY?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0