18.15//KLAGOMÅL


OH MY GOD Agnes klagar på mitt sega uppdaterande så nu bara MÅSTE jag blogga!!!!!!111 Gosh.
Så CHACHA PLÅGKEN, VATTS APP?
Själv har jag nyss satt min lilla fot innanför dörren hem. Lagom trött efter en lång dag och basket på gympan (Basket i mitt hjärta, vet int evad det ä med mig men basket alltså.) och såklart bussresan hem. Har börjar sakna att åka buss med Agnes, hon är fast på Malmen hela den här veckan också min lilla knubbis. Iallafall, så efter dagen så ville jag nästan börja gråta när jag såg att lilla mor hade köpt naturgodis åt mig. Morsan kan, åhåhåh.
-
Idag ska jag städa. SKA STÄDA. Jag saknar mitt Ramones-linne så grymt, min älskade linne är fortfarande på vift. Känns bra att när andra har pojkvänner så sitter jag och är förälskad i mina kläder, materialist? Jovisst. Kan fira Alla hjärtans dag med mitt linne. Om jag nu hittar det, annars är jag väl ensam. Och bitter. Och utan linne.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0