17.05//CELEBRITY - THE SUBWAYS


DASE VAD ONT JAG HAR ÖVERALLT. Går som om jag har stelopererat båda benen och samtidgt fått en 70 slak i röven. Älskar träningsvärk! Blir hemma idag på grund av det, skulle draig mig till Arenaåterigen om köra överkropp men om man inte ens kan gå dit så är det illa. ILLA.
-
Pratar med Mallan i telefon förövrigt^ (söt min lilla fader är i bakrunden btw. Och förlåt för mitt duckface, BANG! på mig själv.). Vi planerar sportlovet, wehoo! Sticker nog ner på söndag och är borta några dagar vilket är precis vad jag behöver. Jag har även planerat in en dag med världens bästa brorsa så fullspäckat blir det.
Lägger mig och kollar på serier istället, imorgon är det fredag och det ser ljust ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0