12.12//UPPDATE FRÅN DE STOCKHOLMSKA SKOGARNA


Hej på er ni små stalkers of mine. Hur har ni haft det? Jag har haft det så HIMLA bra ska ni veta. Chillat med Malin, gått nattpromenader, varit med i en filminspelning(!?), käkat för mycket och nu sitter jag ute på brorsans landställe någonstans i närheten av Botkyrka. Eller förresten, skippa det där med "i närheten". Det är bara skog och skog här, det kan man inte tro om Stockholmsstad. Om nu det här tilhör Stockholm? Äsch jag vet inte.
Jag åker hem ifag iallafall. Känns sådär, trist att lämna. Men jag har saknat Arena, det har jag. Så gissa var jag ska när jag kommit hem? Haha.
-
Nu ska jag se om det finns någon spegel på det här haket, återvänder 16.45. Puss på er.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0