10.38//ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH...

Hej på er. Jag är sjuk. Skitkul. Förkyld som fan och trött, hmf. Blir att stanna hemma tills ikväll såjag orkar ta mig ut,och även omjag inte gör det så ska jag fan ut. För världens bästa Sofie fyller ju år idag!!!! Bästa Soff, bara ett år kvar nu!! Love you.
-
Gårdagen var härlig. Stack ut i kylan och mötte Sofie och Monster, drog en pizza och sen mötte vi upp Crisse, John, Elin och Emma. Efter att halv ha sprungit hem tillSofie såkörde vi Med andra ord, Twister och åt kladdkaka.
Har inte skrattat så mycket på länge, har nästan träningsvärk i magen idag haha. Har saknat att umgås med de gamla folket.
Sen började jag känna mig väldigt trött så gick hem vid halv tolv. Väl hemma såg jag att hela anisktet var fruset, skönt och så vidare. Inga bilder blev det heller, jag suger på det. Men Sofie tog massor så snor kanske från henne.
Nu blir det Sims 2, fett nostalgisk jag blev närjag hitade spelen. Kan man vara nostalgisk vid 16 års ålder? Tydligen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0