00.10//BYTE AV TANKAR

Hejsansvejsan. Nykter och nerbäddad. Mår? Sådär. Drog till festen men efterett tag så kände jag att jag ville hem. Är inte en tvådagarstjej (Än..) och med ett konstigt inre så bestämde jag mig för att dra hem. Det blev barasketet på vägen dock, fan. Ni vet känslan av att man gör fel hela tiden vad man än gör? Känns så nu. HELLYEAH nu har jag blivit en bloggwhinare också. Äsch, min blogg. Ni väljer ju att läsa den så.
Väl hemma så kom jag på vilka bra föräldrar jag har, trots all skit som finns ibland. Älskar min lilla familj.
Imorgon drar vi till Västerås och nu ska jag sova. Tror jag. Om jag inte äts upp inifrån.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0