23.10//NÄR MAN INTE VET VAD MAN SKA DELA MED SIG AV SÅ FÅR MAN HITTA FRÅGORNA FÖRST.

När vaknade du imorse?- 7.10. Man måste ju kolla på julkalendern!

Vad var det första du tänkte när du vaknade? - öeh. 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? - Ja faktiskt. Dock var det min pappa, frågade hur jag mådde. Han kände väl att det var nödvändigt vid 08.03. Och 17.55. och 21.04. Papi<3

Vilket humör är du på? - Typ.. Berg-och-dal-ban:igt. 

Vad har du på dig just nu? - Stickad tröja och trosor. 

Har du ont någonstans? - Ingenstans känner jag en riktig smärta just nu. Roligt. 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? - Iskall yougurt (hur fan stavar man till yougurt?). 

Hur mycket var din senaste lön på? - Weeeell, har inte jobbat sen i somras och då landade det väl på mer än 8000.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? - Fika haha.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? - Vadå i hela mitt liv eller bara idag?

Vad ska du göra idag och ikväll? Ja dagen har ju gått så ska väl sova. 

Vilken är den första låten du sätter på idag? - Jag har för mig att den första låten jag lyssnade på imorse var Eddie's gun med The Kooks. 

Varför ska man läsa din blogg? - För att mitt liv är sjukt intressant och jag äger?

 

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? - Jadu, låg väl här i sängen som jag gör nu.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? - Jadu, det vet jag inte. Typ, bra att du inte ramlade och förstörde luciatåget haha. 

När fotade något senast, och vad? - Mig själv i lucialinne, HAHA. 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad? - Något onödigt kanske? Eller juste, måste handla mat. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? - Orkar inte lol.

Vad tror du att klockan är? - Känns som att tiden flyger förbi OCH står still, men klockan är egentligen 23.06.

Vad borde du gjort idag? - Pluggat. 

Vad har du haft på dig idag? - Jeans, cheapmonday-tshirt och mössa. 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad? - Inte något jag bör dela med mig av. 

-

UPDATE: haha märkte att dessa frågor verkligen inte gav någonting. Aaaa 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0