2012

Ja och så var vi här, 2012 sista dag. Är det nu man ska sammanfatta alltihopa? Okej varför inte. 
Började året med samma känslor som jag antagligen kommer börja 2013 med, lite kul. Mycket har ändrats i mitt liv sen 2012 början. Saker som att jag flyttat hemifrån, avsagt mig från kött, blekt håret blondt och sett Kent för första gången. Jag har varit glad, skrattat, gråtit, varit kär, hatat att jag varit kär, varit dum och varit snäll. 

Jag har väl basicly gjort allt man borde gjort i år. Förutom att dö i jordens undergång. Men man kan ju inte lyckas med allt right? 
2012 har även ändrat mitt sett att se på människor, och att i slutändan så har du bara dig själv. Det gäller att vara fokuserad på vad man själv vill och inte låta någon annan styra. Djupt va? Tro inte att jag blivit någon människohatare (okej lite då) men liksom man har ju sig själv att tänka på också. 

Under den senare tiden av 2012 har jag inte varit på topp, men är glad för att man inser det som är bäst för en själv. 
Och jag är glad över mina vänner som finns kvar efter hela denna karusell av flytt och onda sidor som jag upptäckt hos mig själv. Mina vänner är bäst och lika så min familj. Skulle aldrig byta ut dem för något i denna värld. 

Men ja, som sagt. 2012 var ett speciellt år och jag hoppas bara på att 2013 kommer var till det bättre. Vilket det kommer bli om man fokuserar på det! Så det så. 

Kommentarer
Postat av: Kiki

Måste säga att vi var jävligt snygga på blondie-bilden!!

Svar: Haha ja vi ba smälter ihop!
Mimmi Bergström

2013-01-04 @ 12:48:24
URL: http://thesundancekid.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0