01.16//MAN BLIR ALLTID LIKA FILOSOFISK PÅ NATTEN.

Att sova bort hela dagen resulterar i en sömnlös natt och dåliga filmer på tv. Detta med att sova ensam börjar bli tråkigt. Och typ de som kan gå med på att hålla mig sällskap är sjuka (Hej Mickis och Cass) eller upptagna med släkten. 
 
Och medans jag ligger här och sömnlöst filosoferar så börjar jag tänka på att det snart är nytt år och man ska ju också ha såna där nyårslöften. Hittills så har jag inte så många på den fronten, eller kanske bara ett. 
Funderar på att ta bort den här bloggen till 2013. Liksom börja om på "en ny kula" och inte ha en blogg med världens lameaste url och för mycket i arkivet som man vill sudda bort. Även fast knappt jag själv bryr mig om detta fenomen kallat 'min blogg' men ändå. Och nu handlar ju såklart inte detta bara om en blogg utan är lite mer symboliskt. Jag känner (Varning! Ytterligare en kliché på ingång) att jag vill göra en nystart inför 2013. Bara rensa ut allt av 2012 och bara fuck it nu kör vi. 
Därför ska jag försöka ta mig mod till att rensa ut alla energitjuvar och bara vara. Man har fan inte orken att fokusera på all skit runt omkring oss i vårt teenage wasteland. Man måste börja ta lite ansvar. 
Så mitt nyårslöfte, och livsstilslöfte också egentligen, blir att fokusera på mitt egna välbefinnande. Sen såna där bli mer vältränad/lära sig något nytt/sluta förstöra kroppen-löften får väl slinka in där någonstans. 
Så ja, med detta jävligt intetsägande inlägg (självhat at it's best; en sak som förövrigt också ska ändras) så säger jag att nu jävlar ska vi skaka om lite i denna Mimmi Bergströms liv. SÅ DET SÅ!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0