22.16//FILTERHOMO

Kände för att vara lite (mer???) hipster och fota mig själv ute på balkongen och lägga på massa filter. OMGEE PROFFSFOTOGRAF WITH AN IPHONE!!!!!! Fan va jag är sämst haha. 
Avslutade min sista kafédag med att fira Agnes med fika och fetmaprogram med henne, Sofie och Gustav. Mina tre allraste bästabästisar. Hihi. Gullig jag är. 
Taggar jobb på Engelrocken imorgon, ska stå i baren med chockrosa tröja. Tro inte att ni kommer se mig då, alla som kommer jobba kommer ha såna tröjor YEY. 
Rosa alltså. funderar på att kombinera det med röda jeans och orange läppstift, eller vad tycker ni? Går all-in på modeblogg-spåret nu.... Fint va?
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0