21.08//DET FINNS INGA ORD

Idag har jag tagit mig igenom andra skoldagen som inte innehöll mycket mer än igår. Spanska, engelska och matte (samt ett snedsteg vid spanskan, hamnade i fel grupp hehehehehe) och det känns bra. Annars så funderar jag mycket över resten av skolan, hur det blir för min del. Detta gör mig sur ochnär jag är sur så hoppar jag på cykeln och cyklar till Arena. All ångest och jobbiga känslor kommer ut och försvinner och det finns ingen bättre känsla. Så vad säger ni, ska jag inte bli värsta anabola/proteinshakes/träning 10 ggr i veckan-biffig? Haha eller. Nej men kort sagt: Är man nere = gå och träna. Punkt och slut. 
-
Saknar Agnes. Vill att hon ska komma hem och kolla på Skins i min säng med mig och bara prata. Nää istället ska hon ligga och steka i Turkland (som verkligen ALLA verkar åka till just nu!?). Jäkla fag. Kom hem. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0