18.49//LEVER PÅ IGÅR

Såg kent igår. Grät lite. Var ändå blöt efter skyfallet som kom timmen innan de började spela, men det gjorde inget. Kent är det bästa jag sett, det bara är så. Och så efter en lååång bilresa hem så slocknade jag 04.00 för att sedan hoppa upp vid 08.00. Dags för första dagen i skolan, och ja jag kan ju säga att jag längtar tills dessa två år är över. Jag blev ganska ledsen i ögat när jag såg att jag går från 8.40 til 16.10 nästan varje dag, att jag har 5 timmar hål varje onsdag på mitten av dagen och att allt bara är allmänt ångestfyllt.
Och vad gör man inte när man är nere? Jo jag småshoppade. En klänning och lite småsaker senare och det kändes bättre, hej shopaholic! Tycker min klänning är fin och jag blir fin i den.
Nu ska jag träna, få ut lite dåligt humör. Ha det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0