18.39//FRIENDS

Hittade en helt reko bild på mig själv på AGs blogg, la till några filter as I always do och voila. Tycker att jag blev fin. 
-
Iallafall. Mitt senaste dygn har varit helt kört, upp och ner och ut och in. Det endasom är viktigt är att veta vemman kan litapåoch vilka som finns där. Är så glad att jag har mina vänner, usch va jag blev smörig nu men fan jag älskar dem alla.
Drog till gymmet och körde ett tag så nu ligger jag och ska klä på mig. Och äta. Och sen äta ännu mer med Agnes,så nu får jag sätta fart, höres. 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Fan vad du är snygg kvinna!!!!

Svar: Du är snygg tovisen!!!! ses på torsdag!!
Mimmi Bergström

2012-08-14 @ 13:02:17
URL: http://tovekills.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0