17.04//WE ARE ALL WE HAVE

Inflyttningsfest i crisses etta i Västerås igår, litet och mysigt. Jag pratade som vanligt mest med alla och var allmänt trevlig. Dock var ju inte vissa det tillbaka, men vad ska man göra. 
Sensov man ihoptryckt med tre andra på en madrass på golvet, vaknade av min panik när det blev för varmt haha. En frukost på Subway (köpte även 6 kakor där som färdkost/kvällsmys/för att det är jävligt gott. Bästa investeringen på länge) och lite bakisshopping så var man väl i balans. 
Fick även låna en fin t-shirt av Crisseboi^ Fucking dalahorses, bokstavligen. Tycker den är fin.
Snart ska jag snart möta Agnes som har kommit hem!!!!!!!!!!!!!!! Jag har saknat ihjäl mig efter na. 
NU: Casualties och juice. Och dalahästarna såklart. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0